Uzdot jautājumu




EN | RU

Sākums > Kalkulatori > Pārdoto produktu analīze

Pārdoto produktu analīze

Ierakstot katra produkta pārdošanas summu mēnesī vai kādā citā periodā, var noteikt:
  • kuri produkti rada galvenās pārdošanas summas (kuri produkti rada vislielākos ieņēmumus),
  • kuru produktu pārdošanas summas vismazāk svārstās.

Produkti, kuri rada vislielākos ieņēmumus un kuru pārdošanas summas svārstās vismazāk, tiek uzskatīti par svarīgākajiem produktiem. Un šādiem produktiem jāpievērš īpaša uzmanība (lai būtu pietiekams apjoms / daudzums, ko pārdot).
Pārdošanas datus Jūs varat iekopēt no MS Excel vai OpenOffice Calc. Maksimālais apstrādājamais produktu skaits ir 50.
Datu apstrādes rezultāti ir sakārtoti pēc pārdošanas summām.

Ievietot tabulas datus (no Excel, izklājlapas).

Ir apgalvojums, ka 20% no produktiem rada 80% no apgrozījuma. Analīze varētu palīdzēt noteikt "galvenos" (20%) produktus (tos produktus, kuri ir svarīgi uzņēmuma veiksmīgai darbībai). Vēlams nepārtraukti sekot "galveno" produktu atlikumam un šādus produktus pasūtīt laicīgi.
Vai šī lapa bija noderīga?
Atvainojos.

Paldies par atsauksmi!



Jūs var interesēt: